borstvergroting

“Ik ben steeds met veel aandacht geholpen!”

In mei had ik mijn eerste afspraak bij praktijk Diana Gabriels. Ik heb mijn intake toen gehad bij Melanie van Tilburg. Het advies die zij mij gaf heb ik uiteindelijk ook opgevolgd en daar ben ik heel blij mee!
Ik werd in eerste instantie doorverwezen naar Dr. Hupkens. Dr. Hupkens adviseerde mij om een paar maten groter te doen, maar dat voelde niet goed. Omdat ik zoveel twijfelde heb ik nog een keer de siliconen bij Diana gepast. Diana begreep mijn twijfels en ik vond het heel fijn dat ze eerlijk tegen mij was. Zij zei namelijk ook dat grotere niet bij mij zouden passen, zo’n meisje met te grote borsten ben ik niet. Dat is niet wie ik ben en dat Diana dat zei gaf mij wel een stuk zelfverzekerder gevoel. Ik heb toen nog een 3D scan gemaakt, na een maand naar mij toekomstige borsten te hebben gekeken via die 3D scan (die ontvang je per mail) heb ik uiteindelijk nog voor een maatje kleiner gekozen. Een maand voor de operatie kreeg ik een telefoontje dat Dr. Hupkens weekenddienst had op de dag dat mijn operatie gepland stond. Ik kon mijn operatie verzetten of een andere chirurg kiezen. Ik heb voor de tweede optie gekozen. Dr. van Waes werd toen mijn chirurg. Ik vond het wel erg fijn dat ik ook nog een gesprek heb gehad met dr. van Waes, want bij hem voelde ik me net iets meer op mijn gemak. Ook de dag van de operatie nam hij ook nog even de tijd voor me en stelde hem mij ook weer gerust. Na de operatie kwam hij ook nog even kijken, voordat ik naar huis mocht.
Bij de nacontrole ben ik geholpen door Joanna Verweijen. Ik vond haar echt heel leuk! Is vrolijk, geeft energie, toont medeleven, weet precies wat je doormaakt en kon overal antwoord op geven.

Conclusie: ik ben steeds met veel aandacht geholpen. Mijn twijfels werden begrepen en gehoord en ik werd daar ook mee geholpen.

De praktijk is ook bijna de gehele dag bereikbaar. Dat is zo fijn als je een vraag heb. Zeker tijdens het herstellen.